VUOKRAAJA Melinda W. & Bella Vita - Tutustumiskäynti

@vrt.melindawatson
19.7 >päiväkirja<
tänään oli ehkä päivä mitä oon odottanu elämässäni ehkä eniten.. tutustumis Baffner Estaten tilaan!! äiti vei mut sinne kiirellä... sil oli jotai miesmenoja. kuitenki. heti ku nousin autosta mä näin sen upean luonnonkauniin tilan. plus hevoset tietty. näin parkkipaikan viereisissä tarhoissa muutaman kappaleen hevosia. kerman vaalea hevonen söi hullunlailla. myöhemmin selvis et se oli Blondi niminen tamma. okei. en tunnistanut ainakaan tulevaa vuokrahevostani tarhoista mutta aattelin että mitäs tuosta kyllä se vielä jostain ilmestyy. katselin siinä hetken ympärilleni ja näin pian pitkän punapään talliovien edessä. oli mua varmaan 20cm pidempi. se oli Lucas kuulemma. jotai se sääti siinä. moikkasin sitä tosi awkwardisti ... no mejä piti veinailla muuta porukkaa mut ei siin. juteltii niitä näitä Baffner Estatesta. porukka oli pian koossa ja sit Lucas alkoesittelee meille tallialuetta. tosi mukavan olone ilmapiiri ja luonnonläheinen alue. tykkäsin aivan superisti. sit ku alettii kertoa tarhoista ja mikä hevonen missäki tarhassa nii tajusin et just se mun vuokrahevonen on kai jossai sisätiloissa tai ratsastettavana. alettii käydä pian maneesia, navettaa ja konehallia läpi. pian mentii talliin. tyyliin tärisin ku olin nii innoissaan. _ja siinä_ mä näin sen! Bella Vita just suihkunraikkaana seisoi melkein unessa jalkoja leputtaen pesukarsinassa. melkein kiljuin..mutta en kiljunut. sen karvapeite kiilsi kosteana ja näytti niin silkkisen pehmeältä että teki mieli vain mennä moneksi tunniksi sitä silittelemään. mutta pysyin johtaja Lucaksen perässä. kyselin millon esittely loppuu ja kun se tapahtui ja sai vapaat kädet niin silloin mä kipitin tuon jumalattaren luokse. kehuin sitä ja annoin sen haistaa kättäni ja vaatteitani. silitin sitä kauan kaualasta ja päästä. se oli vain niin jumalattoman upea tamma. Lucas vielä ilmoitti koeratsastuksesta pian ja silloin en voinut enään olla hymyilemättä. kyselin Bellan karsinapaikaa ja kyselin kyllä aika paljon kaikkea että musta tuntuu et jokane siinä tilanteessa läsnä ollut sai hermoromahduksen. hups. varustin Bellan ja silitin sitä taas _paljon_. en oo ikinä nähny mitään niin upeaa hevosta. mentiin kentällä. kävin askellajit läpi ja vähän taivuttelin, lyhensin ja pidensin tamman askelta. ne oli niiin pehmeet ne askeleet sillä! tuntui ku lentäis lentävällämatolla. heh. ku menin sillä tuntu et sulkeuduin ihan omaan maailmaan Bellan kanssa. tai niinku. en ajatellu enää muuta ku sitä miten minä ja Bella ratsastetaan. se oli upea fiilis ja sen en ois halunnu loppuvan. rakastan!♡ harmitti et se loppu niin lyhyeen mut nyt tiiän et tää on tehty ja mä oon kuulemma tervettullut millon vaan ratsastaan ja touhuilee Bellan kans kaikkea ja sen muuten teen! ei tarvi kahesti kysyä!
äiti kyseli hirveesti sen jälkeen et miks just tää et tuollahan ois vaikka mitä hienoja valkosia lussitunoja.. äiti ei tiedä hevosista ku muutaman rodun ja nekin _melkein_ oikein... nauran. no vastasin vaan et koska Bella nyt vaan sattuu olemaan se mitä haluun. äitihän aattelee vaan ulkonäköö ja arvokkuutta. huoh. selitin sille miten mua ei kiinnosta ulkonäkö vaan kaikki muu. korkeus, taso, persoona ynnämuu sellane. ei se ymmärrä mut ainakaa ei enää ihmettele. haaveilin just tasokasta, suht nuorta mut ei iha teini ikästä, puoliveri tammaa. ja plus et Bellan selässä on niin helppo ja rento olla. askeleet on täys kymppi. persoona ja ulkonäkö täys kymppi. en malta oottaan mejän yhteisiä "vuokraushetkiä" <3